Klantenservice

Bij ZHON staat een tevreden klant voorop. 

Wij doen er alles aan om onze klanten naar behoren en tevredenheid te helpen. 

Kunnen wij u helpen?

Bent u niet tevreden met een product, of heeft u een serieuze klacht, neem dan zeker contact met ons op. Wij gaan samen opzoek naar een passende oplossing.


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info(ad)zhon.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

De Staopstoel-Specialist

Duim omhoog voor ZHON

Duim omhoog voor ZHON

Laat een beoordeling achter op onze Facebookpagina

© 2015 - 2020 ZHON - Zorg Hulpmiddelen Outlet Nederland | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel