Klachtenregeling

Artikel 14 van Algemene Voorwaarden

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zhon.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

In alle gevallen raden wij u aan om ons eerst persoonlijk te benaderen telefonisch via 0499-377173 of per mail aan: info@zhon.nl 

Wij gaan voor een tevreden klant !

 

© 2015 - 2024 ZHON - Zorg Hulpmiddelen Outlet Nederland | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel